گروه فلزیاب صنعتی ثمین

اولین واردکننده و مونتاژ کننده کیت فلزیاب صنعتی در ایران

گروه فلزیاب صنعتی ثمین

اولین واردکننده و مونتاژ کننده کیت فلزیاب صنعتی در ایران

گروه فلزیاب صنعتی ثمین

اولین واردکننده و مونتاژ کننده کیت فلزیاب صنعتی در ایران
فروش انواع کیت فلزیاب ،مدار فلزیاب ، برد فلزیاب ،سنسور مگنومتر،درایور راه انداز،شعاع زن، ردیاب فرکانسی ،نقطه زن، فلزیاب تصویری ...

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

قویترین کیت فلزیاب تصویری 09039005830 فلزیاب تصویری SCORP-X

 

فلزیاب تصویری SCORP-X دارای قویترین کیت فلزیاب تصویری می باشد.فلزیاب تصویری SCORP-X مدل 2021 جدیدترین مدل فلزیاب تصویری با قویترین کیت فلزیاب می باشد که با عمق کاوش 10 متر از جمله دستگاه های فلزیابی است که بیشترین عمق کاوش را دارد.

فلزیاب SCORP-X دارای کیت فلزیاب بسیار قوی می باشد و قدرت بالای آن موجب شده است که دارای کمترین درصد خطا می باشد.

فلزیاب SCORP-X دارای دو حالت اسکن لایو  و اسکن به صورت دستی می باشد.برای استفاده از حالت اسکن دستی امکان ذخیره 5000 نقطه اسکن شده وجود دارد و برای استفاده از حالت لایو اسکن میتوان با بلوتوث و کاملا بدون سیم تصاویر اسکن شده از زیر زمین را به لب تاپ ارسال کرد.

 

 

قویترین کیت فلزیاب تصویری 09039005830 فلزیاب تصویری SCORP-X    فلزیاب تصویری SCORP-X دارای قویترین کیت فلزیاب تصویری می باشد.فلزیاب تصویری SCORP-X مدل 2021 جدیدترین مدل فلزیاب تصویری با قویترین کیت فلزیاب می باشد که با عمق کاوش 10 متر از جمله دستگاه های فلزیابی است که بیشترین عمق کاوش را دارد.  فلزیاب SCORP-X دارای کیت فلزیاب بسیار قوی می باشد و قدرت بالای آن موجب شده است که دارای کمترین درصد خطا می باشد.  فلزیاب SCORP-X دارای دو حالت اسکن لایو  و اسکن به صورت دستی می باشد.برای استفاده از حالت اسکن دستی امکان ذخیره 5000 نقطه اسکن شده وجود دارد و برای استفاده از حالت لایو اسکن میتوان با بلوتوث و کاملا بدون سیم تصاویر اسکن شده از زیر زمین را به لب تاپ ارسال کرد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی